یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

مشکلات همیشگی شهرخودرو| بلای مالکیت و تکرار داستان تکراری!

  • کد خبر: ۶۱۸۹۴
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
مشکلات همیشگی شهرخودرو| بلای مالکیت و تکرار داستان تکراری!
شهرخودرو در سال کرونا نه لذت بازی در آسیا را فهمید و نه پایان خوشی در سال ۹۹ داشت
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سقوط عنابی‌های شهر مشهد از فرش به عرش فقط یک‌سال زمان می‌خواست؛ همان‌طور که پروازشان بر بال فرشتگان و رسیدن به اوج قله افتخار تاریخ فوتبال خراسان، یعنی حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نیز یک سال زمان برد. تیم فوتبال شهرخودرو که حالا بار دیگر مُهر پدیده روی پیشانی‌اش خورده است و برای مالکش قرار منع‌تعقیب گرفتند، سال را سرمست از صعود دراماتیکش از دور پلی‌آف به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد، اما دیری نپایید که تصمیمات محیرالعقول مالک جنوبی این تیم را آرام‌آرام به پرتگاه سقوط کشاند؛ تصمیماتی که برخی مدعی بودند حمیداوی برای فرار از هزینه‌کرد‌های هنگفت یک تیم مدعی و آسیایی اتخاذ کرده است. شهرخودرو مشهد در آغاز دور گروهی لیگ قهرمانان با یک مسئله پیچیده تغییر سرمربی، کادر فنی و کادر مدیریتی رو‌به‌رو شد و در ادامه انواع و اقسام بحران‌های مالی گریبان این تیم را گرفت.
 
تیمی که فصل قبلش به مدد همسایه‌ها (مدیریت شهری و نهاد‌های استانی) و اندک هزینه‌کرد آقای مالک به عرش رسیده بود، حالا با جیب خالی و پُز عالی فرهاد حمیداوی به فرش آمده بود. شهرخودرو لیگ برتر بیستم را با سناریوی عجیب سرمربیگری رحمتی بی‌تجربه و مهم‌تر از آن با تندباد تغییرات و جوان‌شدن تیم آغاز کرد؛ شروعی که از همان ابتدا مشخص بود فرجام خوبی نخواهد داشت و هر چه از لیگ گذشت، بیشتر مشخص شد که شهرخودرو امسال رنگی از یک مدعی ندارد که هیچ، شاید به‌یک‌باره رنگ‌و‌بوی یک تیمی در منطقه خطر سقوط را هم به خود بگیرد.
 
با همه این تفاسیر شهرخودرو در واپسین روز‌های سال‌۹۹ از مالک جنوبی بازپس گرفته شد و باز با همت همسایه‌ها قرار است در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال عروس‌داری کند. البته این انتقال چندان هم راحت نبود و مالک جنوبی بار‌ها در این مسیر سنداندازی کرد. حمیداوی حالا با بدهی وحشتناک و پرونده‌ای سنگین در ماجرای خودرو‌هایی که از طرف شرکتش به مردم پیش فروش کرده است، از صحنه فوتبال ایران بیرون می‌رود و شهرخودرو قرار است دوباره پدیده باشد. شاگردان جوان سیدمهدی رحمتی به ۱۴۰۰ رؤیایی خوش‌بین هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->